Sömnlös depression

24.10.2019 23:26

Det går inte, nu kan jag knappt använda högerhanden eller högerarmen rättare sagt då jag tror jag fuckade upp lite nerver med det senaste självskadandet och det gör något otroligt ont, skulle sytt ihop det men orkade inte vänta så sket i det än en gång och bara drog därifrån, kommer ju inte dö av att förblöda men kommer ju ta ett tag att läka.. Men den stora grejen är väl att jag inte kan spela överhuvudtaget med mina polare som då en gång gjorde mig glad även om det nu inte betyder särskilt mycket, fruktansvärt jävla korkat att fucka upp högerarmen såhär i efterhand men i all impulsivitet tänker man inte särskilt rationellt och ja det blev som det blev, bild finns ju i förra blogginlägget. Det gör ont att ens röra fingrarna ärligt talat och denna smärtan av ett sår har jag inte riktigt erfarat någon gång men ja någon gång ska väl vara den första antar jag, är väl antagligen för att det var så brett och jag sket i att sy igen fanskapet, vet inte vad jag är mest trött på mig själv eller livet i allmänhet ärligt talat. Allt jag tänker på är när jag kommer dö snart, inte om utan bara när, väntar fortfarande på svar angående ketaminbehandlingen och nekar dom den så finns det bara två olika vägar, hot eller ta sitt liv, inte bestämt mig för vad jag tänker ta för beslut om det nu kommer till den punkten men det återstår att se. Jag har inget att förlora så jag kunde inte bry mig mindre om konsekvenser gällande någonting, står någon i min väg så kör jag över dom med ett fucking tåg, lite så känner jag nu samtidigt som jag funderar i helt andra banor på att avsluta mitt liv just idag. Men nu ska jag ta min medicin igen sen sova antagligen? Vi får se vad som händer, alltid spännande eller något för vet inte själv vad jag kommer göra. Fick diagnosen ADHD nu med förövrigt uppepå borderline etc, inte en jävla aning vad det är för jävla mening med det men någn nytta gör det säkert? Nae knappast men ja lite kul ändå eller något kanske? idiotsystem.