Sjuk men pigg!

18.01.2014 16:32

Vaknade förkyld med en inkluderad hosta, mindre kul. Varit i Karlskrona hela dagen med min mor idag och inhandlat ny säng, glasögon, skor och till sist slutade vi dagen med att äta hamburgare på MAX, riktigt trevligt! Umgås vanligtvis aldrig med min mor det var nog 10 år sedan sist vi var själva och handlade tror jag men som sagt det var väldigt trevligt. Kvällens aktivitet skulle vilja tillbringas hemma med en stadig whisky och en bra film men om man har lovat så har man så jag ska bege mig till en kompis för lite spel och annat myspys. Det blir säkerligen jättekul men hade känts bra att knäppa några öl eller två ikväll känner jag. Mitt generella mående är just nu lite under stabilt skulle jag säga men drar nog några öl när jag kommer hem och somnar fint utan vidare komplikationer. Till er som läser detta vill jag önska en trevlig kväll för det ska jag försöka ha!  /Love from me.