Otraditionella behandlingsformer...

07.10.2019 16:36

Voxra med mer än maxdos (300 mg är maxdos) man kan ge mer i speciella fall och det är vad som kommer hända med mig, så då antagligen 450 mg om dagen men det mest speciella uppepå detta är att jag kommer få behandling med ketamin tillsammans med då Voxra. Ketaminbehandling som är väldigt ovanlig funkar bäst om det finns serotonin och därför då detta överskottet som är tänkt på Voxran jag ska börja ta (som jag tagit förut men inte 450 mg) utan då maxdosen på 300 mg. Detta ska då teoretiskt ge mig lite serotonin i någon mängd så behandlingen (högst experimentell) med ketamin ska funka/funka bättre. Aldrig ens hört om detta förut och det är ca 30 personer vad jag vet som faktiskt haft detta eller har i Sverige överhuvudtaget (ta inte mitt ord på det). Ketamin finns i kretsar jag befunnit mig förut men alltid en av drogerna jag avsagt mig pga principer men nu ska jag alltså få det som medicin på laglig väg? Fett skumt men jag är öppen för allt och ja det "värsta" som kan hända är ju att jag dör så är ju inte speciellt orolig direkt haha, ska bli kul att se vad detta kommer innebära.. Spännande tid framöver kanske, vet inte när detta kommer börja men förhoppningsvis ganska snart, lycka till eller något till mig I guess. Lev väl där ute.