Mitt liv är fucking kaos lol

22.02.2018 23:02

Ja allt är som det "alltid" har varit, önskar jag vore mer död än levande för allt äter upp mig inifrån och ut, men det spelar ingen roll för avslutar jag skiten så kommer jag också till viss del avsluta andras liv och det vill jag verkligen inte, men vad jag är nu för min omgivning är en enda stor jävla börda. Allt jag är, det är ett jobb, ett jobb som aldrig tar slut och som kommer fortlöpa i all oändlig tid känns det som. Jag är fucking 25 år och har inte lyckats med något i mitt liv överhuvudtaget, misslyckast med min utbildning, sumpat alla förhållande jag haft och alla jobb jag haft har jag inte kunnat fortsätta med pga droger, alkohol eller allmänt fruktansvärt psykiskt mående vilket ja typ alltid har inkluderat droger eller alkohol. Allt jag känner för i denna stund är att ta en svamptripp utan dess like till typ Nangijala och bara vara där resten av livet, utan någon som helst tvekan. Jag orkar verkligen inte mer men nu kan jag bara skratta åt det för jag vet att jag inte pallar tanken på vad jag lämnar efter mig och då räknat i känslor hos andra, jag sätter mig inte på någon jävla piedestal för fem öre men vissa människor älskar faktiskt mig oerhört mycket och jag hade förstört deras liv ganska mycket om jag bara gav upp. Det ska dock nämnas att det är ENDA anledningen att jag inte tagit mitt liv, dagdrömmer om att slippa skiten ta mig fan, jag är ingenting och lär fan förbli ingenting tills jag dör, det är känslan just nu och så lär det nog förbli. Att bli kvitt drogerna gjorde fan ingenting bättre är en sak som är säker iaf, mår 10 gånger sämre nu utan cannabis när jag hade mina grova dippar än utan. Detta var nog allt för mig just nu och jag har inte en aning om när nästa uppdatering kommer. Lev era liv väl och jag hoppas ni har det bra, puss osv.