Missuppfattning angående medicinering..

08.10.2019 13:28

Jag ska alltså vad jag nu fattat det som testa Voxra först upp till 450 mg (tror jag) och sedan om det inte funkar vilket det inte kommer göra då inte någor SSRI-preparat har funkat på mig någon gång DÅ ska jag få ketaminbehandling tydligen. Jag trodde man skulle samköra det för att få upp serotoninet för att ketaminbehandlingen skulle funka bättre då jag inte har något serotonin överhuvudtaget i princip men där missuppfattade jag det tydligen.. Så då är mer frågan, hur lång tid orkar man vänta på det? Vet att man måste börja med 150 mg av Voxra som jag skulle börjat med idag men har redan haft 300 mg förut i tiden och då hände ingenting förutom möjligtvis biverkningar så tvekar starkt på att 150 mg mer ska få upp mig ur denna livslånga skiten. Kort sagt så vill jag öka dosen så fort som möjligt och börja med ketaminbehandlingen som faktiskt efter mycket läsande verkar lovande trots att den är så ovanlig. Det jag oroar mig för är tiden dit.. Börjat självskada som sagt och när jag går i samma känsla utan att ha några droger (helt drogfri fortfarande självklart) så pallar man mindre och mindre för varje dag och döden eller känslan av att vilja dö och göra det mer direkt blir allt starkare, jag oroar mig för tiden det kommer ta innan jag får min första behandling av ketamin kort sagt. Jag vet inte hur länge jag klarar och jag vet vad min impulsivitet kan få mig att göra, and it ain't pretty. Lev väl där ute.