Mer självskadande..

16.10.2019 19:41

I ren frustration och för att forsätta härda ut så blir det mer självskadande. Resultatet var dock inte riktigt vad jag hade räknat med eftersom jag planerade att lägga om såren själv som jag alltid brukar göra men kraften var lite mer än jag hade räknat med så råkade göra ett satans äckligt snitt på vänster arm lite längre upp så det såg ut som att armen spydde i princip. Förstod ganska snart efter att det sprutade blod åt alla håll och jag såg att det blev väldigt gult precis efter jag skar mig att "fuck, detta blev alldeles för djupt jag måste sy", efter det var det in till akuten och sy ihop skiten ganska snabbt, sydde två stycken tror jag, var inte så närvarande ärligt talat. Blir det bara vitt när man skär sig själv så är det lugnt men så fort man ser att det blir lite gult/mycket gult så är det förbi all räddning att inte sy skiten, det är vad jag lärt mig av allt självskadande i princip, då har man kommit igenom de två första lagrena av hud så att säga och nått ner under det, då kommer det också se ut som fucking skit och blöda något otroligt mycket. Men detta var inget jag riktigt väntade mig som sagt men när det väl hände insåg jag mitt misstag lika fort och oavsett om jag var redo med papper och liknande så var det chanslöst att försöka stoppa det sjuka blodflödet. Men ja ju mer man skadar sig desto djupare brukar det bli så de två sista tror jag det blev som fick sys ihop som sagt men har plåsterlappar över hela jävla armarna, kommer inte ens ihåg som sagt så jag vet inte hur många snitt jag gjorde ens, har inte kollat heller då jag inte bytt alla plåster då det blir imorgon antagligen med hjälp av en sköterska, får se hur det ser ut då helt enkelt. Men ja detta var nog det djupaste snittet jag gjort och det säger inte så lite när det gäller mig dessvärre då jag varit med ett tag och har mer ärr än jag kan räkna allvarligt talat. Förutom det så är det ketaminbehandling på schemat eller ingenting så att säga, ska få svar i veckan hoppas jag om min hemkommun betalar det eller inte, men brukar inte ha så svårt att övertala folk direkt så förväntar mig att det går igenom, det är sista chansen även om jag inte ens vet om jag pallar tills jag får ett besked. Men det återstår att se, lev väl där ute.