Jag har inget kvar

02.10.2019 11:48
 
Ingenting att leva för, ingen motivation till att fortsätta, vill bara avsluta allt på ett avdramatiserat sätt och få tillåtelse av mina föräldrar att ta mitt liv i Schweiz, såhär har jag kännt flera år men nu orkar jag inte mer. Vill bara göra den sista behandlingen som är TMS för att kunna utesluta det och då visa att jag försökt med allt, då kanske jag kan få tillåtelse att avsluta allt för en sista jävla gång, jag orkar inte mer. Hade valt Schweiz först men ingen chans att jag skulle få avsluta allt utan att ha testat just allt för att bli bättre, därav TMS-behandlingen, hade jag som sagt valt själv hade detta varit slut för längesen. 
 
10.02.2019 11.30
 
Ingenting att leva för, ingen motivation till att fortsätta, vill bara avsluta allt på ett avdramatiserat sätt och få tillåtelse av mina föräldrar att ta mitt liv i Schweiz, såhär har jag kännt flera år men nu orkar jag inte mer. Vill bara göra den sista behandlingen som är TMS för att kunna utesluta det och då visa att jag försökt med allt, då kanske jag kan få tillåtelse att avsluta allt för en sista jävla gång, jag orkar inte mer. Hade valt Schweiz först men ingen chans att jag skulle få avsluta allt utan att ha testat just allt för att bli bättre, därav TMS-behandlingen, hade jag som sagt valt själv hade detta varit slut för längesen.