Idiot som väcker mig halv 7

23.09.2019 17:45

Personalens rutiner är att ibland kolla till mig när jag sover, det gör man vid 3-4 tiden VÄLDIGT tyst om man ens behöver det, olika från dag till dag och personal till personal. Jag fick i alla fall ett uppvaknande av en personal halv 7 på morgonen i förgår, han stampar in som en jävla nazi-soldat som letar efter Anne Frank och väcker mig ur min sömn och gör mig så satans förbannad så jag letar efter saker att kasta efter honom men frågar bara istället vad klockan är och när han säger halv 7 på morgonen så flippar jag inombords. Tar mig ca 15 minuter att lugna ner mig så pass mycket och inse att jag aldrig kommer att kunna somna om innan jag tar på mig allt och går ut och röker 4 cigg efter varandra och svär för mig själv om vilken jävla idiot han är. Lång historia kort så bestämmer jag mig för att inte slå in pannbenet på honom och går in i personalrummet där han och en annan kvinnlig personal sitter, jag frågar honom om han letade efter Anne Frank eller varför han stampar in halv 7 och väcker mig på det viset han gjorde som en jävla nazi-soldat, svaret jag får är "du var redan vaken", svaret han får tillbaka är "tror du jag hade varit så jävla förbannad nu då i så fall?" Efter det känner jag att individen i fråga är så korkad så jag kommer slå ihjäl honom så jag säger bara att händer det en gång till någon gång så kommer det få allvarliga konsekvenser och att han inte vill uppleva det under några osmtändigheter. Kort därefter tänkte jag bara gå därifrån men kunde inte hålla mig så halvskrek jävla idiot till honom medans jag gick ut igen för att ta en femte cigg för dagen, han sa inte ett ljud och inte den kvinnliga personalen heller för den delen, hon gav mig bara min medicin efter att jag hade kommit upp igen efter den 5e ciggen, så tog maxdos vid halv 8 eller något på morgonen för att lugna ner mig, efter det satt jag i rummet tills han slutade för dagen (han hade ju jobbat natt) så han slutade vid 8. Dagen innan fick jag ta blodtrycket själv för att han inte kunde det heller eller visste vilken medicin han skulle ge mig så jag får säga till idioten i fråga precis vad han ska ge mig och hur mycket av det (kompetent personal?) efter att han bläddrat i papprerna några gånger utan att förstå ett jävla skit. Blir så trött på idioter som inte kan sitt jobb och inte går att kommunicera med för att dom antingen inte kan svenska eller har tre hjärnceller eller både och som i detta fallet verkade det som. Han lär inte jobba här fler gånger i alla fall för han såg duktigt skitnödig ut efter utskällningen jag gav honom och informerade personalen om att han inte visste ett skit om vad han skulle göra med min medicin och att jag hade fått ta blodtrycket själv etc, nästa gång skallar jag den jäveln och skyller på självförsvar för att jag trodde i stundens hetta att idioti smittade och att han var för nära mig eller något haha, jävla mupp alltså. Ser också av någon anledning att flera börjat läsa vad jag skriver vilket är ganska oväntat att ens en enda person läser det jag skriver om jag ska vara ärlig, välkomna till att läsa mina muntra texter i all fall haha, lev väl där ute.