Försökt prata med mina föräldrar än en gång om att få avsluta mitt liv..

09.10.2019 20:41

Försökte nå min far och prata med honom och konstatera att min dröm om att få avdramatisera döden och somna in gick i spillror när jag kollar noggrannare på vad det faktiskt kostar, det kostar alltså i snitt 120 000 svenska kronor att avsluta sitt liv. Ska jag inte börja crowdfunda för att avsluta mitt liv så kommer det då istället bli en överdos av diverse droger istället har jag konstaterat, det där är fantasisummor för mig just nu. Tyvärr var det inte min far som svarade i telefonen utan min mor och henne kan jag prata med men inte direkt såhär praktiska åtgärder som att avsluta livet i praktiken och på riktigt, det förmår jag mig inte. Blev istället ännu en förklaring på en halvtimme och en diskussion efter det vad jag ska behöva göra för att bevisa att det inte finns något mer att göra för att få upp mig ur detta, vad ska jag behöva göra för att få dö helt enkelt, har du haft en sån dialog med din mor eller far? Det är inte direkt vad man drömt om direkt men den var nödvändig. Nu ska jag alltså då försöka börja träna tyckte hon i 14 dagar iaf minst och lite mer för varje dag för att då märka en förändring, okej visst för din skull mamma. Så imorgon ska jag börja träna oavsett hur jävla löjligt det låter med tanke på att jag knappt orkar stiga upp ur sängen och bara vill FUCKING DÖ 24 TIMMAR OM DYGNET. Men visst allt för dig min mor, det är för er jag lever så vill du att jag ska utesluta det också innan jag får säga hejdå till världen så visst, då kör vi på det. Kan dock bara träna vänstersidan i princip då höger ben och arm har lite skador av självskadandet så då går såren upp etc så får vänta några dagar till innan jag börjar med det annars kommer jag förstöra alla kläder jag har pga allt blod. Men vänstersidan och gå lite mer generellt osv får väl vara en start antar jag, slå lite på någon jävla boxsäck i källaren här med kanske jag kan klara, vi får väl se hur mycket det pallar innan det spricker och börjar blöda en jävla massa helt enkelt. Sitter här och vill bara kräkas på hur mycket jag hatar att leva men imorgon ska jag börja träna hahaha, fucking sjuk i huvudet är jag. 

Lev väl där ute.