Försent för sanning, försent för kärlek.

10.02.2014 21:15

Överskriften behöver ni inte lägga några hjärnceller på utan den har en personlig mening. Idag är det ca eh 10-14 dagar sedan jag blev inlagd? Minnet sviker lite. I vilket fall som helst så är nätterna ett helvete, vilken sekund som helst hade jag valt en snabb smärtfri död, det lovar jag. På dagarna är jag som vilken person som helst (väldigt ovanligt fenomen här inne kan jag avslöja). Men ja snart kanske man får sällskap av en kär vän som också verkar bli inlagd av just samma orsak, hon orkar inte mer helt enkelt. Börjat tänka lite på skolan.. Hemska tankar, vet i helvete hur det ska gå med det, men jag kan inte göra så mycket åt det för tillfället. Ska påbörja en ny medicin vid namn Cymbalta vilket jag inte är överdrivet förtjust över men vad fan ska man göra? Jag har inte svaret på den frågan dessvärre och det har nog inte en jävel här heller. Personalen hinner knappt med människors grundläggande behov här inne för att dem har så mö att göra, skämt åsido. Personalen är så JÄVLA upptagen hela tiden trots att dem inte gör ett skit (många av dem), men de som faktiskt har jättemycket att göra blir man tvingad att fråga för att någon korpulent kärring inte "känner" för att gå och öppna åt oss så vi kan röka. Vissa förtjänar en käftsmäll rakt av ta mig fan, idioti är vad det är. Som så ofta setts nuförtiden och jag citerar "vissa behöver en kram, av ett rep, runt halsen". Sen är jag inte för dödsstraff överhuvudtaget då jag anser att det är oförsvarbart ur ett moraliskt perspektiv, men det är ju ett skämt som ni kanske förstod. Nu ska jag ta mina ångestdämpande, försöka leta efter en av de snälla som är nattpersonal och flirta till mig så jag får röka så jag kan sova. Landstinget tycker tydligen patienterna mår bättre av att sätta en regel att man inte får röka efter klockan 20.00, smart tänkt där. Testa själv att vara löjligt beroende av nikotin samt gå och lägga sig utan att ha rökt, går det bra? NEJ. Men det är klart, det är lätt att sätta regler andra ska anpassa sig efter när man själv inte har en jävla aning om vad det handlar om, svin. Och ja jag är arg, förlåt.
/Love from me.