En dos av livet.

03.01.2014 09:33

Jag fick en förundran över vad jag använder mig av för verktyg för att kunna tygla mina känslor så jag inte skadar mig själv. Dessvärre är det så att jag skär mig för att jag inte har några andra tillvägagångssätt, men jag har en sak som hjälpt mig genom livet och det är musik (inte så ovanligt). Jag har aldrig kunnat spela något instrument eller sjunga men utan musik klarar jag mig ändå inte. Så nu tänkte jag faktiskt beskriva en låt lite som handlar om mitt liv rakt av (tycker jag). Denna låten är gjord av denna underbara man vid namn Caj Karlsson och denna låten lyssnar jag på dagligen. Det jag stärks av i denna låten är att han har nått botten, är på botten, men han LEVER. Låten heter Avdelning 10 och då skriven av Caj Karlsson, "avdelning 10" hette det stället jag tillbringade mina helger på när jag var inlagd förövrigt därav det perfekta namnet på låten för min situation.
/Love from me.