Bra dag!

13.01.2014 17:04

Bra dag än så länge. Det är som bäst när jag slutar tänka har jag kommit på, bara göra funkar så mycket bättre. Det är nog huvudsakligen mitt problem gällande mycket, jag tänker för mycket även om jag är en otroligt spontan och impulsiv människa. Funderade lite på mina riktigt stora "mood-swings" idag. Ena timmen kan jag intala mig själv att allt löser sig, allt kommer bli bra, "du är bara 20 år". Andra timmen kan jag tänka de hela 60 minutrarna på hur jag på ett så bra sätt som möjligt ska kunna ta mitt liv, väldigt specifikt dessutom. Allt från att hoppa framför ett tåg till att proppa i mig alla tabletter jag någonsin kan få tag i samt dricka den finaste whiskyn jag kan få tag på i kombination med tabletterna. Jag älskar förövrigt whisky, mer än det mesta som finns här i vår lilla värld. Jag kan inte förstå det hela. Som min kära vän sa innan idag som också har en väldans massa problem förövrigt,  "vi är kaos". Mja antingen är det vi eller denna världs stora gåta för oss. Nu tänkte jag avrunda lite och igen säga att jag uppskattar alla de fina positiva/negativa kommentarerna som jag får på min facebook. Har ni heller inte slängt iväg en rad till mig än så gör det till facebook-kontot "Anonomys Månsten".   /Love from me.