Umgås med en kär vän och idioti.

24.01.2014 16:22

Ja som sagt, idag ska jag träffa en av mina närmaste vänner för lite bad i våran jacuzzi och dricka pilsner, blir nog väldans trevligt tror jag, saknat hans umgänge. I förgår tabbade jag mig rejält då jag skulle testa må lite bra med hjälp av "drogklassade" preparat, det vill säga hasch. Var ca 6 år sedan jag rökte hasch så det gick inte så bra, fick en fet tripp till helvetet kändes det som och jag spydde upp allt maginnehåll där fanns. Alltså ingen trevlig ugång på det hela, jävligt korkat gjort. Men i vilket fall som helst var det en engångsföreteelse och nu är det nya tag som gäller. Mådde inte alls bra i förgår därför då denna mindre smarta idé. Förövrigt har det varit någorlunda stabilt annars och jag har inte skadat mig själv, praktiken har också gått bra, väldigt bra. Ungarna gillar mig och personalen är väldigt tillmötesgående och vänlig. Imorgon blir det också lan med lite trevligt umgänge och förmodligen en väldigt go kväll precis som idag. Känns som att jag ändå får lite hopp för livet dag för dag, ska också nämna en person som hjälpt mig genom lite tankar och varit ett stort stöd. Personen i fråga kände jag inte sedan innan men har hjälpt mig oerhört mycket med att bara vara någon som kan ge svar på tal och vara väldans förstående och vänlig, all credd till personen i fråga, du har hjälpt mig mer än du anar. Nu ska jag spela lite dator innan min gäst kommer samt äta lite mat, ha en trevlig kväll allesammans och som jag nämnt tidigare finns jag både på ask.fm och facebook.  /Love from me