Tradig dag.

17.01.2014 23:12

Inte mycket att säga om dagen i sig mer än att den varit lite bättre än gårdagen. Ganska svårt att vara sämre än gårdagen men jag lyckades genom utmattning att INTE skada mig själv, inte en skråma. Det sistnämnda är jag jävligt glad/stolt över då jag var övertygad om att jag skulle få åka in och sy eller liknande, men som sagt det gick fint! Fick samtal från psyk idag med och det resulterade i ett samtal som sedan slutade i att jag förmodligen kommer hoppa på dbt programmet samt ha någon kontakt med psykolog/mellanvård. Känns ganska bra på ett sätt samtidigt som att jag inte vill tillbaka till psyk-träsket igen och allt vad det innebär, men måste man så måste man. Nu ska jag ta mig en öl, lyssna på lite musik och bara leva i 30 min innan jag försöker sova och titta lite film.   /Love from me.