Slipknot och utskrivning.

18.02.2014 23:52

Slipknot på högsta volym, det är vad som har varit medicinen idag, blev utskriven idag. Känns jävligt konstigt då jag fortfarande har självmordstankar och självskadebeteendet har inte precis försvunnit bara för att man varit där inne. Trippade på sömntabletter också i går, fyfan helt borta på det lilla jag tog. Får alltid med mig till natten om jag skulle sova hemma så jag sparade dem och tog dubbel dos med 2 propavan och 2 stillnoct tillsammans, det blev en rejäl åktur, kommer inte ihåg ett SMACK av vad jag gjorde eller vad som hände, vaknade i sängen på avdelningen med kläderna på. Skrev en massa skumma grejer till folk och jag blev nog halvt finne då jag tydligen använde "ä" i varje ord, men kunde varit värre antar jag. Första ciggen på morgonen var riktigt wierd, tror det har koppling till sömntabletterna då jag började skaka och tappa känslen för 15 minuter eller liknande, blev lite orolig att jag skulle kollapsa för en kort sekvens men jag klarade mig fint efter lite vilande i sängen. Nu under dagen förutom att lyssna på Slipknot så har jag bara spelat dator och jag har njutit varenda sekund kan jag meddela. En fin vän hörde av sig lite här på kvällskvisten och frågade om jag var ok, trevligt med folk som undrar om ens generella mående ibland. Nu ska jag kolla lite film och sova tänkte jag, får se hur bra det går. Kan tillägga att jag nu är uppe i en ganska sjuk hög siffra på antal läsare per dag, hela 70 stycken i runda slängar som tittar in varje dag. Kan tyckas lite för någon annan men att 70 personer faktiskt tycker det jag skriver är intressant är en gåta för mig, ett varmt tack ska ni ha i vilket fall som helst. Även om jag ärligt talat inte bryr mig om hur många som läser så är det kul med lite "uppksattning" på de raderna jag mödosamt kluttrar ner här. Godnatt och sov gott.         /Love from me.
Facebook - Anonomys Månsten      Tveka inte på att skriva en rad, vad du än tycker.