Skrattar åt allt

08.03.2018 23:28

Jag kan bara skratta nu mera, skratta åt allt som bara suger så mycket kuk på ren svenska. Detta kommer bara bli en text av klagan för jag säger aldrig någonting gällande mina djupare känslor till någon jag känner, för jag vill inte deppa ner dom personerna i fråga och inte vara till besvär. Tänker på lite olika saker om dagarna även om övervägande är att hoppa från golden gate ärligt talat. Man är feg om man tar sitt liv men att leva för att andra inte ska må dåligt är inte sjukt bekvämt heller, vill bara säga det. Nu sitter jag här 8 öl senare och skriker på ryssar i online-spel, det är inte lätt att få idioter att förstå att dom är idioter, ett omöjligt uppdrag ärligt talat. Har varit så pass nere att jag inte ens sökt/accepterat närhet utan istället frånsatt mig den och har någon närmat sig så har jag backat, känns bättre att vara själv, mindre människor att såra. Nu ska jag spela lite mer spel för att kanske lyckas bli på lite bättre humör, mer öl också för den delen och det hjälper ju oavsett haha, sleep tight.