Seger!

21.01.2014 16:22

Jag segrade, så jävla otroligt glad. Jag har presenterat mig inför en hel klass idag, TVÅ GÅNGER! Jag har aldrig sedan jag gick i 3an på lågstadiet klarat av att stå farmför någon och säga något. Aldrig kunnat redovisa osv men idag har jag gjort det, tror knappt det är sant ärligt talat. I natt så hade jag så fruktansvärt svårt att somna, sprang in och ut hela natten och rökte för att försöka lugna mig själv. På morgonen ville jag bara spy, fy fan vad illa jag mådde över att träffa massa människor jag aldrig träffat förut samt då presentera mig, i vanliga fall hade jag hellre skärt av mig armen än att prata inför människor, men jag gjorde det som sagt. Tror heller ingen faktiskt märkte hur nervös jag var eller att jag svettades ungefär 24 liter under de 2 minutrarna. Men i vilket fall som helst så funkade allt bra, trevliga "kollegor" även om jag kanske kan anse att någon individ inte riktigt levde upp till lärarrollen särskilt bra emellanåt, men det är en annan historia. Barnen var väldigt trevliga och lätta att ha och göra med så jag blev poppis med en gång haha. Men ja idag blire att småfira lite så jag ska nog försöka baka en kaka eller liknande tänkte jag. Som ni märker är jag på väldigt bra humör just nu faktiskt och det var en jävla tid sen ska ni veta. Ha en bra kväll!   /Love from me.