Satans jävla tabletter.

30.01.2014 11:12

Yes! Nu har jag fått hjälp, så underbart! Tre olika tabletter utskrivna samtidigt, SÅ JÄVLA BRA SYSTEM. Hoppas det är satans wonderpills nu som gör så att jag ser fluffiga enhörningar 24 timmar om dygnet och tycker livet är underbart. Jävla idioter, jag vill inte ha en massa satans tabletter när jag ringer in och säger att jag inte orkar mer och funderar på att ta mitt liv, bud på att skjuta fanskapen. Fy helvete vad förbannad jag är, vården i ett stort jävla nötskal alltså, de verkar ta noll saker på allvar. Tar jag mitt liv jag ska lämna en lapp efter mig och skriva "tack för tabletterna era satans idioter", HJKNASFIUBHOJSJKAGFSIUJKAHN. Usch vad arg och ledsen jag blir... Skriv gärna en rad till mig och säg vad ni tycker om detta tablettsystemet för att hjälpa människor som säger att de är beredda att ta sitt liv, be my guest.

Facebook - Anonomys Månsten
Ask.fm - https://ask.fm/AnonomysMansten