Råttjakt!

19.01.2014 13:36

Nu ska jag skriva om något ovanligt eftersom jag alltid skriver om mina olika sjukdomstillstånd hela tiden, så här kommer lite vardagligt emellan nu. Som sagt "råttjakt", vi har haft råttor i huset som har sina olika vägar att springa omkring. Så nu när det är snö så har vi spårat dem och sett vart dem går, så jag min mor och bror har sprungit runt med hagelbössa på tomten och smällt i väggar och annat för att skrämma dem för att sedan skjuta dem. Resulterade i att utedasset är mer sönder då vi sparkade på det för att göra lite oljud men inte mer än så tyvärr haha. Vi ska nog försöka en runda till senare skulle jag gissa på, väldigt roligt tycker jag personligen och lite spännande haha. Men ja nu ska vi mot Slättanäs för att ta upp båten för att den tydligen hade släppt i fronten, det blir nog mindre kul, kallt som fan. Men man får la hjälpa till med det man kan helt enkelt, jag gör inte för mycket till vardags med att hjälpa till, så ber min mor eller far mig så brukar jag alltid försöka att hjälpa till även om jag har tummen mitt i handen. Men ja gårdagen gick bra dock blev det så sent så jag var för trött för att ta mig en pilsner när jag kom hem men personen jag körde hem i fråga blev glad i vilket fall som helst. Resten av dagen kommer spenderas med väldans massa musik, datorspel och farmen senare ikväll. Verkar vara en övervägande del som anser att man rent generellt har ett lägre stående intellekt om man kollar på dokusåpor, vilket jag inte håller med om. Jag tycker det är ett roligt socialt experiment och jag gillar att se hur relationer utvecklas samt folks tafatta försök till att manipulera andra och liknande. Men nu ska jag dra mig och hjälpa till lite som sagt, ha en bra dag. Har även skaffat en "ask-profil" där ni kan fråga mig saker helt anonymt, kommer kolla den dagligen och svara på frågor. Länken till min ask-profil är https://ask.fm/AnonomysMansten, alla frågor är välkomna.  /Love from me