Permis, skönt!

07.02.2014 09:53

Lite permission idag och träffa mormor och "katten". Katten är min morfar, enda skillnaden är att han har mer än nio liv haha. I vilket fall som helst ska det bli väldans trevligt att komma ut ett tag och träffa lite folk samt dricka kaffe och röka när jag vill, skönt. Igår kväll gick allt bra utom sömnen, låg en bra stund utan att kunna somna trots både propavan och zolpidem kombinerat, hade nog för mycket i huvudet. Hade utan tvekan velat ha tillgång till mina tillvägagångssätt här inne ibland.. Jag har inte skärt mig, inte druckit och inte rökt något man inte ska röka på väldigt länge känns det som. Så lång tid som jag varit utan alkohol nu har jag inte varit på väldigt länge, känns självklart bra på ett sätt men det hade kännts jävlans fint med lite whisky och en pilsner till en bra film måste jag säga. Men i vilket fall som helst saknar jag mitt destruktiva beteende hur illa det än låter, "man mår inte bättre av det i längden", beror kanske på hur lång tid man snackar om? Men ja, jag är här inne fortfarande och kan inte göra så mycket åt någonting engentligen, känner förövrigt att mitt ordförråd håller på att försvinna på något konstigt sätt. Man får inte så mycket ingående kommunikation vare sig verbal eller skriftligt så allt håller på att sina ut känns det som, synd. Men ja, nu ska jag försöka flörta till mig så jag får röka, ha det fint.  /Love from me.