Livet har stannat

04.06.2018 15:15

Allt är ganska stillsamt och nedstämt med en fin underton av glädje när man dricker, det passar ganska bra in på min livssituation just nu. Det mesta krabbar och mina senaste bravader har inneburit en stor bula i pannan och en mindre smärta så fort jag går någonstans då jag svimmade av efter 8 öl och svamp en kväll, tydligen. Bryr mig inte så mycket men segt att det gör ont att gå samt estetiskt sätt så ser inte bulan fruktansvärt charmig ut heller för den delen. Detta skriver jag nästan enbart för mig själv då jag egentligen inte har något riktigt att dela med mig av förutom det vanliga tråkiga, men ibland känner man att man behöver skriva av sig lite, knappast så jag orkar klaga om all skit till någon levande individ in person så att säga. I vilket fall som helst så trivs jag fortfarande väldigt mycket bättre utan facebook så det är ju en bra grej iaf och jag vet att jag aldrig någonsin kommer skaffa det igen, man förstår liksom inte hur man kunnat hålla på med skiten så mycket innan nu när man inte har det, helt galet vad mycket tid man la på skiten. Men nu ska jag ta en paus i denna hettan och ja dricka kaffe eller något annat onödigt (we'll see). Puss för denna gången, peace.