Cymbalta och en gammal vän

11.02.2014 19:31

Mja som sagt, medicineringen börjar tydligen imorgon istället för idag, helt okej för min del. En gammal "kompis" blev också inlagd igår så jag har haft lite kontakt med den "gubbkärringen" och pratat om lite smått och gott, ganska trevligt. Men ja, nu har jag inte fått ta min sömnmedicin så som jag vill och det har resulterat i en riktigt dålig sömn där jag vaknar om nätterna samt har väldigt svårt för att somna. Jag tog alltid min propavan och stillnoct tillsammans sen väntade 1 och en halv timme sedan somnade gott. Det får jag inte nu då stilnoct är en insomningstablett och ska tas direkt när man lägger sig. Jag hävdade att det spelar la ingen roll när jag har tagit den om det funkar för mig, men nepp. Så där var min sömn förstörd allt som har funkat så bra.. Men man kan inte få allt? Något i den stilen verkar det som. Nu ska jag prata vidare lite med min gamla "gubbkärring" och ha en bra kväll hoppas jag där jag sover gott.  /Love from me.