Arbetsplatsförlagt lärande!

14.01.2014 11:35

Nu har jag tagit tag i mitt liv lite och försökt skaffa mig en "APL-plats" på en skola här i Ronneby. Fick ett väldigt bra bemötande av vad jag uppfattade som en väldigt varm person, roligt! Så nu har jag avtalat möte med rektorn på skolan och jag hoppas det går vägen för det känns jättebra om jag möjligtvis skulle kunna vara där. De årskullarna jag hade tänkt pröva på denna gången jag är ute på APL är 4an till 6an och det verkade gå att lösa. Mja som ni kanske märker är jag väldigt lättad över att jag tog tag i detta och mår för stunden bättre än på länge (big smile). Nu ska jag bara koncentrera mig på detta så kanske det förhöjer det generella måendet en smula tänker jag. Tittade förövrigt lite på film nyligen och det var en väldans stark film på något vis som jag gillade mycket. Väldigt konstigt och unik film som jag rekommenderar i vilket fall som helst, filmen hette "Revolt" och var norsk förövrigt. Ha en bra dag för det ska jag ha så mö jag bara kan!  /Love from me.