Allt annat än bra..

29.01.2014 15:21

Ringde nyss efter akut hjälp eftersom jag känner att jag inte klarar av det här mer, snart åker löftet om att inte ta mitt liv alltså, fy fan så svårt. Natten tills idag var ett rent HELVETE, åt ändå sömntabletter men somnade inte förens klockan 5. Så mja ringde min nya person som då är KBT som det så fint kallas och hon skulle se vad hon kunde göra, skulle ta kontakt med läkare osv så fort som möjligt, hoppas det går fort. Just nu känner jag sådan meningslöshet i mitt liv att det är sjukt, var så fruktansvärt jävla sugen på att bara skära sönder hela armarna igår, åka in och sy sedan vidare till Avdelning 10 och bara sitta där. Förstår inte meningen med någonting, mänskligheten har inget syfte och det stör mig så mycket att det inte finns alltså, så jävla meningslöst att ens existera känns det som. Idag behöver jag hjälpen, vad det än är, något måste hända. Jag klarar inte av det. Och ja jag klagar över mitt liv, det är det enda jag har kvar känns det som. Jag kan skriva av mig och bara slänga in skit här som jag känner, är det sedan någon som läser det så "be my guest". Nu ska jag lyssna på musik tills min hjärna blöder, ha en bra dag.  /Love from me.