Alkoholiserat lan

08.04.2018 03:29

Allt är precis som vanligt, livet sviktar hit och dit, nu mera är jag drogfri men det är inget jag är stolt över ärligt talat, när man är så nere i skiten så är det bättre med droger än utan, det är en sak som är säker oavsett hur dåligt det låter. Jag har iaf en sak jag ser fram emot väldigt mycket och det är att jag ska ta svamp igen med en vän, det var nog ett år sedan sist och det är bland det bästa jag varit med om i hela mitt liv. Det ska mer andra ord bli fruktansvärt spännande och roligt, droger är skit får man säga men ska man ta skit så är svamp en av de ofarligaste preparaten på marknaden så att säga rent fysiskt. Nu har jag min ovetande polare bredvid mig som sneglar snett på mig då jag är inne på typ 9e groggen, han förstår inte även om jag skulle försöka förklara men natten är ung som man säger och nu fortsätter jag mitt rus in i Nangijala och vidare, pöss.