Nya ärr på armarna till min lilla samling..

22.02.2014 11:53

Ja som rubriken lyder, igår klarade jag inte mer. Fick panik när det drog till framåt kvällen så vad gör jag då? Jo jag tar tydligen en bra dos av mitt ångestdämpande, 3 stillnoct, propavan och sedan alkohol. Den kombinationen gjorde att jag blev medvetslös, jag kommer inte ihåg ett skit av vad som hände men tydligen åkte jag ambulans in med min far. Vi fick åka in och tejpa ihop armen eftersom jag tydligen hade kretat i den med, vet inte hur det ser ut eftersom jag inte kommer ihåg så jag tänkte ta mig en titt sen. Allt är för mycket, jag klarar mig inte, det är ganska klart för mig nu. Jag vet inte vad jag ska göra ärligt talat, verkar inte bli bättre men jag hoppas att min antidepressiva funkar snart så det kanske blir lite stabilare. Resten av dagen ska jag bara försöka återhämta mig, vaknade för ca 1 timme sedan så jag har sovit mycket mer än normalt. Tog av mitt lilla bandage nu i skrivande stund, man ser verkligen att det är gjort i ren ilska, alla sår ligger över varandra och är inte särskilt djupa, ser ut som fan dock. Runt 20 "tejpbitar" över halva armen så det blödde nog ganska bra skulle jag gissa, men nu ska jag ta och lyssna på lite musik och överleva resten av dagen så gott jag kan.
"Livet är inte mer än vad du har att erbjuda det, men om tanken är tom så dör också du"   /Love from me.