Ny dag nya möjligheter?

16.02.2014 17:52

Sov hemma igår och denna gånger gick det bra. Kan varit för att jag inte drack något, tror det var en stor fet faktor till varför jag fick panik i förgår ärligt talat, har aldrig hanterat alkohol så bra. Men ja nu är jag också hemma och ska testa att sova andra natten hemma (räknar inte misslyckandet) och jag hoppas att det ska gå bra. Längesen man hörde av sina kompisar man dagligen spelade med förut så ska få bli kul och röja lite på Battlefield. Har en svag känsla av odödlighet idag, idag är jag stark känner jag. Detta ska gå bra. Jag har funderat på om jag har några ytterligare diagnoser men det tänker jag inte ta reda på, tror inte det gör något bättre ärligt talat. Jag är inte en person som känner att jag behöver sätta en stämpel på allt här i världen helt enkelt. Just i denna stund ropar min mor att det är kaffe medans jag sms:ar en föredetta flickvän och diskuterar lite problem. Är fruktansvärt sugen på att röka lite med en kompis och bli hur bäng som helst ärligt talat sen bara sova ca 12 timmar i sträck, hade varit fint och välbehövligt. Men nu ska jag inte det, utan jag ska dricka kaffe och umgås lite med mina föräldrar. Denna situationen tär något fruktansvärt på mina föräldrar och som jag nämnt tidigare är det ingen som vill se sitt barn hänga i en snara. Eller för den delen åka in till akuten för att sy ihop en arm för ens barn inte vill leva längre, den känslan kan jag inte förstå att jag utsatt mina föräldrar för, jag skäms. Jag får trösta mig med att jag inte kan annat, jag har försökt i hela mitt liv och en dag var gropen farligt nära och då orkade jag inte mer och hoppade helt enkelt. Det var en metaforisk bild över situationen som varit i mitt liv förövrigt så alltså inget ordagrant. Ha det bra med er, jag är en överlevare.      /Love from me.