Problem med hemsidan och ångest

20.02.2014 13:06

Jävla skit, funkat så bra med webnode men nu ska det börja bråka med mig, får panik. Det är inte det enda som gör att jag får panik förövrigt, helvete vad mycket skit i huvudet jag har. Testade mitt nya ångestdämpande igår "Theralen", flytande som man tydligen ska trycka i sig. Tog två rör för jag upplevde att det inte funkade med ett och fan vad trött jag blev, ångesten gick inte ner men trött som fan blev jag och helt rödsprängd i ögonen. Men ja tabletter och liknande är lösningen på alla problem inom psykiatrin verkar det som. Tror inte mina mediciner och liknande går ihop alls med nikotin förövrigt då jag är nära på att svimma efter första ciggen på morgonen, riktigt äckligt. Idag är en överlevar dag kan jag säga på rak arm, mår riktigt skit och vet inte vad jag ska göra, en riktigt vilsen själ i hela universum som vandrar omkring och väntar på döden, lite så känns det. Så som jag tänker skriva nu får man inte säga bara för att det handlar om en så hemsk sjukdom, men jag bryr mig inte. Jag önskar jag fick cancer istället för någon annan människa, då hade jag mått bra i vetskap att den människan som känner livsglädje hade fått leva, jag hade inte ångrat det. Jag vill dö, men allt är så komplicerat. Jag känner ingen livsglädje samtidigt som man inte vet vad som händer efter döden, det kanske är värre än detta? Men hade jag räddat någon annan genom att dö så hade det inte spelat någon roll, då hade det varit heroiskt. Jag är en människa som kan offra allt för ingenting, en väldigt heroisk människa om jag får säga det själv. Hade det varit ett scenario med en människa i en brinnande bil och jag visste att bilen skulle explodera inom några sekunder hade jag ändå gjort allt för att få ut den andra individen levande trots att jag själv hade dött på kuppen. Men nog prat om mitt ointressanta liv, jag hoppas att jag kommer skriva en rad här igen och att jag inte gör något dumt. Lev väl så länge och till er som skriver en rad till mig på mitt facebook-konto ni är guld värda, ni andra också för den delen, jag älskar er.
Facebook - Anonomys Månsten                             /Love from me.