Ångestattack

15.02.2014 10:03

Igår skulle jag sova hemma för första gången sedan jag blev inlagd, det gick allt annat än bra. Fick en sjuk ångestattack och tänkte ta mitt liv, som tur var hejdade jag mig och min bror fick köra in mig sent på kvällen. Minns att jag satt i badet och bara hoppades på att att få dö snabbt och smärtfritt en gång för alla, så jag hade sluppit all skit och vad detta livet har att erbjuda. Det blev ganska klart för mig varför jag är här inne och att det inte är en slump att jag är där jag är för tillfället. Jag vet inte vad som är fel med mig, jag har inga traumatiska upplevelser, mina föräldrar är perfekta, jag har vänner, kärlek finns tid till tid och jag använder/har inte använt några tunga droger. Mitt liv är ett helvete men perfekt ur ett visst perspektiv, därför tror jag också folk har svårt att förstå mina problem. Bara en teori utifrån observationer så att säga. Nu med detta sagt ska jag försöka sova lite till eller något i den stilen. Livets slut eller början? Tiden avgör svaret på den frågan.   /Love from me.